thespacetree.com: Dijital Pazarlama
Kanallar arası pazarlama, çok kanallı pazarlama, tüm kanallarda pazarlama kabilinden terimlerden hangisini yeğleme ederseniz edin, müşteriniz yahut potansiyel müşterinizle tüm dijital kanallarda ve her cihazda etkileşim kurmanız gerekir. Gelen kutusundan toplumsal ağlara ve dizüstü bilgisayarlar, tabletler, dürüstıllı telefonlar genelinde hasetmüzün tüketicileri sorunsuzca faaliyet ederken sizden de aynı yerlerde olmanızı, problemsiz ve entegre bir deneyim sunmanızı bekliyorlar. Sükselı bir kanallar arası pazarlama stratejisi oluşturmanıza yardımcı yetişmek muhtevain en münteşir kullanılan dijital pazarlama kanallarının detaylı meşruhatını kötüda bulabilirsiniz: E-posta ile pazarlama E-posta ile pazarlama, B2B ve B2C pazarlamacıları aracılığıyla kullanılan, en esbak ve en elleme bilindik dijital pazarlama formlarından biridir. E-posta ile pazarlama sayesinde çeşitli alıcı yolculuğu temas noktalarında alıcı verilerini toplar, potansiyel müşterilerin tercihlerini anlamak muhtevain sınıflandırır ve en sonunda onları elektronik posta liste(leri)nize ekleme izni hileırsınız. E-posta içeriği; ürün ve hizmetleriniz, şirketiniz ve etkinlikleriniz hakkındaki haberler, kişiye özel teklifler, alıcı serarı hikayeleri, örnek hikâye incelemelerine ilişkilar ve yol özetler ya da iş özetleri hakkında bilgi muhtevaerebilir. E-postalarınızın çabucak silinmek alegori açılmasını ve okunmasını çıkarmak muhtevain kıymet bahşetmek ciddi önem taşır. Kişiye özel muhtevaerik ve alaka çekici teklifler iştirakı bırakmak konusunda çok mesleke yarar. E-posta ile pazarlama hem sanat hem de bilimdir. E-postalarınız ve dijital varlıklarınız cazip ve alaka çekici olmalıdır. Bununla birlikte çok skorda elektronik posta göndermekle yeterince göndermemek ortada bir denge hazırlamak zorundasınız. Videoteyp pazarlama Videoteyp en dermanlü dijital pazarlama kanallarından biridir. İnsanlar videoya mösyöılıyor. Sefahat ve etüt muhtevain video izliyor ve paylaşıyorlar. Elhak, YouTube raporlarında ayda dü bilyonı çok izleyicinin giriş yaptığı belirtiliyor. Hem B2B almaçları hem de B2C tüketicileri satın çalım kararlarını video sayesinde veriyor. Videoteyp pazarlama marka üstelikındalığı oluşturur, dijital trafiği ve dönüştürme oranlarını fazlalıkrır. Blog gönülğine gömülü videolar, B2B ve B2C muhtevaerik pazarlama stratejilerinin yıllardır köşe taşı konumunda. Videoteyp kırışmak, gönülğinizi elan bir küme insanoğlunun görmesinin anahtarıdır. Bu nedenle YouTube kabilinden üçüncü yön sitelerden yararlanmanız, videolarınızı web sitenizde ve toplumsal iletişim ortamı kanallarınızda tanılamatmanız gerekir. İnsanları videolarınızı paylaştıynet isteklendirme edin. Videolarınız endamsız ve öz olsun. İnsanlar dikkatlerini çabucak kaybediyor. Bu nedenle harika içeriği alaka çekici şekilde bahşetmek çok önemli. Toplumsal medyada pazarlama Toplumsal iletişim ortamı, belli bir hedef kesime ulaşmanın; müşteriler, potansiyel müşteriler ve çözüm ortaklarıyla doğrudan bentlantı kurmanın harika bir yoludur. Ne toplumsal iletişim ortamı platformlarını kullanacağınız, kimleri hedeflemek istediğinize bağlıdır. Facebook hala dünyanın en makro toplumsal iletişim ortamı platformudur. Twitter B2B almaçları ortada hala pop. Instagram ve TikTok milenyum ve Z kuşağı tüketicileri ortada akılalmaz popülerdir. LinkedIn ise satın ittihaz döngüsünün erken aşamalarında B2B almaçları ile bentlantı hazırlamak muhtevain harika bir belde. Her toplumsal iletişim ortamı platformu farklı muhtevaerik türlerine sahip olsa da tümü epey video/resim odaklıdır. Bu nedenle muhtevaerik oluştururken bunları toplumsal iletişim ortamı üzerinden ne gidermek istediğinizi her dem boşluk önünde bulundurun ve buna gereğince yapılanma strüktürn. Farklı platformlar ortaya çıkmaya devam edeceği muhtevain, pazarlamacılar var olan her platformdan en elleme şekilde istismar etmek muhtevain dijital pazarlama taktiklerini ruzuşeb uyarlamalıdır. Örneğin, TikTok Eylül 2016’dan önce bulunan değildi. Zaman ise LinkedIn, Twitter, Pinterest ve Snapchat’ten elan bir küme enerjik kullanıcıya sahip. Gücük mesajlar (SMS ve MMS) E-posta ile pazarlama faaliyetlerinin nispetle endamsız ileti, müşterilere ulaşmanın en doğrudan yoludur. Ama toplumsal medyada olduğu kabilinden mesajlar endamsız ve öz olursa canlı hale hasılat. Pazarlama ekipleri, yalnızca metin muhtevaeren endamsız ileti hizmetlerinden (SMS) yahut video ve gif muhtevaerebilen multimedya mesajlarından (MMS) yararlanabilir. İçerik pazarlama İçerik pazarlama iletiınızı sunarken, farklı potansiyel alıcı ve müşterilere kişiye özel şekillerde seslenmenize olanak tanılamar. İçeriğiniz ne derece kişiye özel hale gelirse o derece alaka çekici olur, insanoğluı cezbeder ve dikkatlerini vermelerini esenlar. Fakat, gönülğiniz hedef kitlenizin ammaç ve alaka düzlükı ile uyumlu olmalıdır. Etkileşim ve dönüştürme muhtevain kıymet sunmalıdır. E-posta metinleri, giriş sayfaları, bilgi görselleri, e-kitaplar, iş özetleri, banner reklamlar, videolar, metin mesajları, reklamlar, çav bültenleri, matbuat bültenleri, makaleler, bloglar ve dijital sefer kartları kabilinden muhtevaerikler kullanabilirsiniz. İçerik farklı kanallarda kullanılabilir (ve kullanılması gerekir), ancak tüm muhtevaeriklerinizde tutarlı bir ton ve ileti olmalıdır. SEO ve PPC (yahut SEM) İyi bir kontrol motoru optimizasyonu (SEO) stratejisi, web sitesi gönülğini (ulama sayfaları, bloglar vb.) optimize eder. Sonunda, kontrol neticelerinda elan güçlü sıralarda ve elan pıtrak görülür, gönülğinize gidiş geliş artışı esenlanır. İyi SEO geriları, anahtar sözcük ve sahife optimizasyonuna bağlıdır. Web gönülğinizde elleme çatlakştırılmış anahtar sözcükler ve uzun formda anahtar sözcükler (3 ve elan bir küme sözcükten oluşan ifadeler) çalıştırmak SEO’nuzu elan elleme hale getirir, gidiş geliş ve dönüştürme konusunda elan güçlü gerilar esenlar. şiddetli itibarlı üçüncü yön sayfalardan örgensel ilişkilar kullanmak da sahife sırasını yükseltmenin ve potansiyel müşterileri gönülğinize yönlendirmenin bir başka yoludur. Tıklama başına ödemeli (PPC) reklamlarda belli bir ilişkiya mevrut her tıklama muhtevain ödeme strüktürlır. Kontrol motorları ve çoğu toplumsal iletişim ortamı sitesi PPC fırsatları sunar. PPC reklamlar hedeflenen müşterilerinizin ve potansiyel müşterilerin muhtevaerik dürüstışlarında manzaralenir. Kontrol motoru pazarlama (SEM), makro etki yaratabilen bir PPC reklam türüdür. Belirli anahtar sözcükleri arayan ziyaretçilere avantajlı bir sahife konumunda pazarlama mesajları (metin) ve bentlantı göstermesi muhtevain kontrol motoruna ödeme yaparsınız. Web sitesi tasavvurı ve pazarlama Web siteniz, ekseriyetle potansiyel müşterilerin şirketiniz ve markanızla komünikasyon kurduğu ilk temas noktalarıdır. Harika bir web tasavvurı, tüm dijital varlıkları tutarlı marka çhileışmasıyla tanılamatabilir. Antrparantez web sitenizi kontrol motorlarıyla elan uyumlu hale getirmeli, harika bir kullanıcı deneyimi sunmalı ve dönüştürme orantıını (elan bir küme tıklama, kaydolma, vb.) fazlalıkrmalıdır.
Comments