Web Sitesi Kurma
Web Sitesinin Faydaları Nelerdir? Jüpiter Belirlemeye Yarar Geleneksel olarak demografik bilgilere bakarak binalmaktadır fakat internet ortamında müşterilerinizi tam olarak saptamak ciğerin Google Analitik platformunun şehir analizleri ciğerin sunduğu hizmetten yararlanabilirsiniz. Bu platforma web sitenizi eşya ederek alabileceğiniz bir Google Analitik Kodu ya da şehir izlem kimliğini sitenize koymak ehliyetli olacaktır. Müşterilerinizin yaş, cinsiyet, meslek, gelir ve rabıta alanları kabil bileğdavranışkenleri belirleme edebilirsiniz. █▌ Belirlenen Müşterilerinizi Farklılaştırabilirsiniz Müşterileri değişiklaştırma, onların davranışletmeniz ciğerin farklı bileğerlere ehil olması ve farklı ihtiyaçlarının bulunmasından kaynaklanan bir zorunluluktur. En maliyetli olan müşterilerden koyulmak suretiyle, bir sıralamada çıkmak, çabaların en çok avantaj katkısızlayacağı kesime yöneltilmesine imkân katkısızlar. Böylecene müşterinin bileğerine ve gereksinimlerine odaklanacak pres davranışını web sitenizde tedarik etmek güç olmayacaktır. █▌Müşterilerle Etkileşime Girebilirsiniz Web sitesinde tüketiciye gereksinimi olan ürün ve hizmetin katkısızlanması, kalite güvencesinin vitrin edilmesi ve ispat edilmesi ilk adımdır. Web sitelerinde satış sonrasındaki görev, üzerinde durulması gereken en önemli konudur. En faik etkinliği, yaraşıklı maliyette suni zorunluluğu bir şirket ciğerin kaçınılmazdır. İnternet Sitesinin Tarihsel Süreci Web şehir teriminin müşteri merkezli son yıllarda yasevimliığı trampa hakikaten olağanüstü boyutlara ulaştı. Tarihsel süreç olarak bakıldığında 1990’li senelerın “ne bulursam onu kırmızıırım” yaklaşımıyla geçtiğini görürüz. Sunu ekonomisinin ön planda olduğu bu dönemlerde web sitelerinde iz yer ürün ve hizmetlerin çeşitliliğindeki sınırlamalar, müstehlik tercihlerinin sonuç plana atılmasına yer hazırlıyordu. Peşi sıra 2000’li seneler geldi, web sitelerindeki ürün ve görev çeşitliliği artmaya saksıladı. Bu noktada müşterilerin genel eğilimi “neyi alabilirsem onu alayım” biçiminde bileğdavranışti. 2010’larda web sitelerindeki çağcıl anlamdaki vürutmelerle beraberinde daha çok “ne istersem onu kırmızıırım” devri saksıladı. Bu yeni döneme gelinmesinde birkaç asıl benek kebir rol oynadı: ▬ Ürün ve hizmetlerin çeşitliliği olağanüstü biçimde arttı ve müşterilerin yeğleme mümkünlıkları çoğaldı. ▬ Bilim ve bildirişim teknolojilerini aktif kullanan müşteriler, bilgiye, rakibe ve muadil ürünlere çok basitçe erişebilir bir hale geldi. ▬ Teknolojik binalar, ürün ve hizmetlerin pazarlanmasından dağıtım hatına kadar iş proseslerini bileğdavranıştirdi. Müşterilere çok farklı kanallardan ulaşım olabilir oldu. Türkiye’bile Web Sitesi Teknolojisinin Gelişimi Bilimsel anlamdaki website çkırmızıışmalarının Türkiye’deki esbaki 2000 seneı başlarına dayanıyor. Türkiye’bile yapılan ilk mesafeştırmalarda şirket yöneticilerinin web sitesi teknolojisini aşinalık yüzdeleri %5’in şeşnda idi. Fakat izleme eden yıllarda internet şehir çkırmızıışmaları çabucak ve artarak devam etti. Bu konuda şirketler icap kendi bünyelerinde, gerekse bu konuda görev veren danışmanlar ve birNC (www.birnc.com.tr) kabil ajanslar vasıtası ile çeşitli çkırmızıışmalar yürüttüler ve yürütmeye devam etmekteler. Bir markayı söz gelişi eden web sitesi yalnızca üretilmiş görev, ürün ve fikirlerin üreticiden tüketiciye şık ve çağcıl bir şekilde gösterilmesi bileğildir. Web siteleri, üretim öncesinden süregelen tüm faaliyetlerin satış öncesi, satış ve satış sonrası edinmek üzere üç ayrı aşamada birbirini mütemmim çabaların da tanıtıldığı bir hüviyet olduğu yadsınamaz. Burada önemli bir mevzu daha var, o da şu: Web tasarım ve nominalm çkırmızıışmalarını muayyen bir ölçüm sistemi şeşnda yürütmek ve bu çkırmızıışmalarda yapılan mevduatın şirketin aracısız hedeflerini ne ölçübile desteklediğini gözlemlemektir. Yalnızca web tasarım adı şeşnda saksılayıp şirketin gerçeklik mali hedefleri doğrultusunda yürütülmeyen birkötü projenin dönem süresince üst yönetim aracılığıyla durdurulduğunu ve bu projelerin akim olduklarını gördük. Bunun internet projesi ya da farklı bir x projesi olmasının önemi yok. Önemli olan başarısızlıktır. Şirket üst yönetiminin her projede kesiksiz taliınızda olması çok önemlidir. Bunun katkısızlanabilmesi bile web sitesi projelerinin yönetimin koyduğu ve benimsediği kurumsal iş hedeflerini aracısız beslemesine ilgilı. şu demek oluyor ki yalnızca müşteri memnuniyeti hedefli web sayfası çkırmızıışmaları, nihayetinde istenilen sonuçları vermemektedir.
Comments